Påskafton och världens finaste väska

God morgon alla sötnosar.

Idag är det påskafton och det ser ut som om det kommer bli fint väder idag, yeeeey! Solen skiner, underbart.
Jag har fått världens finaste väska av min babe i påskpresent, jag blev så glad, kommer vara favoriten i vår kan jag säga.

Igår kväll var jag heeelt slut, vi åt en jättegod middag med lax och hemmagjord dillsås och drack lite vin, men strax innan halv nio gick jag och lade mig, kände att inte kunde hålla ögonen öppna, men så blir det ju om man ska hålla på och vakan i ottan och jag kände att jag ville vara pigg och utvilad idag istället.

I em ska vi hem till Babes föräldrar och äta med hans syster och hennes familj samt hans mormor, första gången jag träffar henne så det ska  bli kul.

Nu på morgonen ska vi ut och gå en promenad sen  hem och baka scones till frukost. Mums. Tror detta kommer att bli en välsigt mysig dag, fast jag saknar min familj något otroligt, brukar alltid vara hemma under högtiderna (om detta räknas till det med ivår familj gör det de iaf) så det känns lite konstigt att inte vara hemma, men jag åker hem nu i slutet av april så.

Nu sitter jag och dricker kaffe i våra nya muggar med en jättesöt kyckling på, älsklingen sover fortfarande men han kommer nog upp snart, ingen av oss är speciellt bra på sovmorgon om man säger så.

Hoppas att ni alla får en underbar dag.

Glad Påsk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0