Ny vecka med en massa nya möjligheter

God morgon alla söta. Hoppas ni har sovit gott, det har jag iaf.

Vaknade upp till sol så veckan kan ju inte börja bättre. Helt underbart.

Satt och pluggade till halv tolv igår kväll så idag tänkte jag nog sätta på mig solglasögonen och ta en promenad till biblioteket och turistbyrån. Mamma undrade om man kunde hyra något hus här nere i Skåne, nära Malmö under sommaren, vilket jag skulle tycka vara heeelt underbart, så turistbyrån måste väl ha sådan info.

Eller finns det någon därute som är haj på Österlen och vet något om att hyra stugor så hojta gärna till =) Helst med sjötomt, fint ska det vara =)

Sen blir dte lite plugg like always, men känner ingen supertsress då jag skickade in en hel drös med uppgifter igår. Så en fin dag ute ser jag fram emot just nu. Men först måste jag läsamina dagliga bloggar samt kolla de vanliga internetsidona och dricka mitt kaffe, man har ju sina rutiner =)

Vi var ju inne och lämnade mitt armband igår, kommer ta ca en till 2 veckor innan jag får tillbaka det. Boooooooo. De skulle skicka in det för lagning, skönt att de kunde fixa det, visst är det bara pärlor och jag kunde ha tagit en tråd och satt på dom igen, men jag kände att det är inte samma sak och man ska utnyttja garantin.

Hoppas att ni får en underbar måndag alla söta.

En sista sak: Våren är häääär!

XX

Image and video hosting by TinyPic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0