Ny vecka, nya möjligheter

Godmorgon alla söta.

Nu börjar det idag en ny vecka.
Vaknade upp till en totalt igenmulen morgon och det har regnat hela natten. Men men, nu är det höst och då brukar det vara så fram till snön kommer och ljusnar upp tillvaron lite, om det nu kommer någon snö.

Igår var Alex här och vi satt och pratade lite om allt möjligt, vi kom fram till att om man inte gör någonting här i livet så kommer man att ångra sig så otroligt mycket, man vill ju inte sitta där när man är 45 år och inte ha gjort något med livet.
Utan istället sitta där och vara glad över allt man har gjort och testat på.

Alex åker till LA i januari och pluggar, rena rama drömmen, jag vill flytta till Skåne och håller på att fixa med allting runt omkring det, för jag känner att är det något jag vill så ska jag banne göra det, för det första är det inom samma land, jag kan alltid ta tåget hem om jag inte trivs, men om man inte testar så vet man inte, eller hur?

Eller åt andra sidan kanske jag flyttar, hittar the man of my life och vill aldrig mer flytta hem, eller att vi bor där ett par år och sedan flyttar hit osv. Jag känner bara att det är en vändning i livet och om jag inte gör det kommer jag att ångra mig galet mycket. Antingen blir det hur bra som helst, eller inte och då är det bara att åka hem igen. Svårare är det inte.

Jag vet själv attt jag kan sitta och klaga ibland, det är jag inte ensam över, men man måste göra något åt saken, lyckan kommer tyvärr inte och ringer på dörren och säger: Hej, här är jag!
Eller att den där vita ängeln kommer och du får tre önskningar, det funkar inte så och det vet vi alla.

Så sluta nu att klaga och se positivt så kommer du redan där att må mycket bättre!

Xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0