Ny kurs idag

Godmorgon i höstkylan.

Idag ska jag börja läsa marknadsföring, det ska bli lite kul faktiskt, hoppas verkligen att det går bra.
Idag har jag bara den lektionen sen blir det till centrum och köpa lite nya böcker, sen bär det av hem att plugga, plugga, plugga.

Nästa vecka har jag både matte och religionsprov, och veckan därefter har jag engelskaprov, så jag har en del att göra kan man säga, sen har vi prov i kommunikation snart också. Ja, som sagt, jag behöver inte gå rastlös iaf.

Igår gick jag på en liten kvällspromenad med Sara, och nu har vi bestämt oss att vi måste börja träna, perfekt nu när hösten och kylan är här och man inte kan vara ute på kvällarna längre, vi måste bara komma på något vi verkligen vill göra, gym känns trist, yoga är inte träning, träning, men typ någon roligt dans eller något sådant.

Ja, det är något att fundera på, får googla lite ikväll på det där =)

Nu ska jag ta och fixa mig iordning lite.

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0