Myskväll med mamma

Det blev en myskväll hemma hos mamma igår, mycket mysigt. Jag blev så trött efter maten så jag orkade inte göra någonting.
Vi åt hennes underbart goda lasagne, sen tittade vi lite på tv, Här är ditt liv med Ingvar Oldsberg var riktigt roligt och igår hade han Sissela Kyle där som gäst.

Sen blev jag akut sugen på mandariner och naturgodis så jag sprang ner till ica och köpte på mig lite gott.
Så blev det lite vin och lite gott.
Pappa kom hem efter 22 tiden, stackarn har jobbat hela helgen, men vi satt och pratade lite tills jag kände att det var dags att gå hem.

En mysig och härlig kväll med bara familjen, det behövs det också ibland =)

Hoppas att ni hade en trevlig lördag.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0