Mitt nya liv

ska börja idag har jag bestämt mig för. Och nu ska jag verkligen hålla mig till det också. Ska sätta upp en del mål och belöna mig själv så blir det hela mycket roligare.

Jag ska:

* Skära ner på rökningen för att förhoppningsvis snart sluta

* Skära ner på mitt kaffedrickande

* Sluta äta godis och andra sötsaker

* Börja träna (simma, ut och gå, mm)

* Satsa 200 % på skolan

* Säga nej till saker jag känner att jag inte vill

* Ta bort "vänner" på Facebook som jag egentligen undrar varför jag ens har

* Radera telefonnummer på mobilen (människor jag inte vill ha kvar)

* Ska ha min hund Fanny mycket mer här hemma

* Göra det jag vill

* Jag ska bara börja må bra och leva mitt liv så som jag vill




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0