Malmö dag 3

Godmorgon alla söta.

Gud vad dagarna går, det är redan tordag idag. Jag fattar ingenting. Men men, så är det väl alltid och jag ska ju inte åka hem förens på måndag kväll som det ser ut nu i allafall.

Igår var det en givande promenad in till stan, såg massa roliga saker =)

* En affär som hette Vin och ölgott ?!?!

* En liten kille med badshorts, flipflop och linne ?!? I oktober!

* En tant med massa skägg

* Gick förbi en anstalt

Ja, mycket fick jag se =)


Och jag hittade till banken *stolt* Det går framåt. Nu börjar jag hitta här också.
På kvällen gick vi ut och åt på en italiensk restaurang, åt en jättegod pasta med oxfilé och champinjoner... Muuums.
Sen bar det av hemåt och vi kröp upp i soffan och tog ett glas vin och tittade på en film som faktiskt var riktigt bra, men kände i slutet att middagen hade gjort sitt. Fick en typisk matkoma =)

Men det var en mysig och härlig dag.

Få se vad jag hittar på idag, blir nog en promenad iallafall för det är SOL ochh BLÅ himmel. Heeelt underbart, vet inte sist jag såg solen ska jag säga.
Man blir verkligen direkt på bra humör.... Lovley

Puss




Kommentarer
Postat av: TiieepJuliish

Heej :)

Snygg Bloggg ^^ (:

Fint Skrivet ( :

Gå gärna in på min : www.tiieepjuliish.blogg.se

Jag har en frågestund nu så jag skulle vara jätteglad om du ställde en fråga :D

2009-10-29 @ 11:52:12
URL: http://tiieepjuliish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0