Malmö dag 2

Ännu en natt med dålig sömn. Men inatt sov jag iaf myckt bättre än natten till igår.
Men som jag sa, jag ska inte titta på skräckfilm för självklart så hade jag en mardröm inatt, dock inte sååå läskig att jag mådde dåligt, men jag vaknade och hände mig obehaglig till mods, den var så konstig...

Men nu ligger jag här, åter igen i soffan med datan i knät. Ska göra som igår, försöka vila lite, sen blir det att sätta mig och plugga =)
Vädret är inte så speciellt roligt tdag men en promenad ska jag nog ta, tänkte ge mig på att försöka baka cupakes kanske, igår blev det kladdkaka så varför inte fortsätta med bakningen, jag tycker verkligen att det är superkul att baka =)

Vi får se om det blir några cupcakes, har en förmåga att misslyckas med muffins =)

Ha en mysig morgon alla söta =)

Cupcakes pussar  från mig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0