Godmorgon alla söta

Vaknade upp till ännu en grå och regning oktobermorgon. Men denna morgon är ganska mysig, börjar inte förens halv elva, men jag ställde klockan tidigt för att kunna gå upp och handla mig en god frukost och bara mysa lite framför tv´n. Det har inte hänt på sisdär ett x antal månader, så jag tänkte lyxa till det lite idag.
Jag är verkligen dålig på att äta frukost, det händer aldrig nästan, så inte konstigt att man är trött och känner sig lite nere ibland. Men nu har jag bestämt mig för att börja med det varje morgon, hellre går jag upp 30 min tidagre och får i mig något. Men jag har alltid haft svårt att äta på morgonen, jag måste ha vart vaken ett tag annars mår jag bara illa.
Det är tur att mandarinerna har kommit till oss, för dom är jag helt beroende av, fast inget man kan leva på hela dagen, men perfekt att ha med sig i väskan.

Hoppas att ni alla har sovit gott inatt, det har jag i allafall, man känner verkligen skillnad på sömn när man har vart och tränat sent på kvällen, man sover så gott.

Hörs lite senare.

Puss på er


Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

älskar mandariner :D

Sv: ja både filmen ochböckerna är bra!

God natt & sov så gott!

2009-10-22 @ 00:09:16
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0