Byta proppar

kan väl vem som helst =)

Idag hade det nämligen gått en propp när jag kom hem på efermiddagen, och arg som jag var över att jag inte hade någon karl som kunde hjälpa mig med detta, men jag åkte och satt barnvakt, hann till träningen vilket var riktigt roligt och hem till mamma och pappa och fick några olika proppar och klarade av att byta alldeles själv *stolt*
Pappa frågade om han skulle följa med mig hem men jag sa att jag kan pröva, annars ringer jag honom =)

Men är man snart 27 år ska man väl kunna byta en propp tycker man väl?
Jaja jag lyckades ialla fall.

Så nu sitter jag här nöjd över att ha vart och tränat, nöjd över att jag bytt proppar och bara allmänt nöjd =)

Snart ska jag krypa ner i sängen och sova lite, det ska bli skönt det.

Hoppas att ni alla har haft en bra dag.

Godnattpussar från mig ♥




Varje dag lär man sig något nytt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0