Blä känner jag just nu

Idag är det första dagen på evegheter jag bara kunde komma hem och sätta mig efter skolan, att inte ha någonting inbokat, inget jobb ingenting, och vad är det första som sker, jo jag blir bara allmänt nere.
Jag har allting någonting att göra, oki det hjar jag nu med, massor med läxor, men annars är det jobb, kompisar, skola you name it, men så fort nu när jag bara satt så började tänka på allt och blev bara allmänt ledsen.

Men tror att det kan vara ganska vanligt nu i detta trista väder, det är mörkt och grått prcis hela dagarna, det regnar, det är kallt, det blåser, klart man blir less och nedstämd.

Men jag gick ialla fall hem till mina föräldrar och hämtade min hund, så jag har lite sällskap, fast hon gick och lade sig direkt så sällskap vet jag inte =)

Men jag funderar på att ha en EGOkväll, bada, ta ett glas vin, peela kroppen, ansiktsmask mm, då kanske man blir lite piggare och gladare, känner sig fräschare iaf....

Så blir det nog, kanske ska lyxa till sig med en pizza också, det var sååååå längesedan, nu tänker jag hela tiden på vad jag äter, men man måste få lyxa till det ibland.
Kanske blir en rätt så mysig kväll ändå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0