Vad är det med mig egentilgen?

Idag har det vart en skön och lugn lördag. Vaknade tidigt, gick upp till mamma och fikade lite, sen eftersom att jag fyller år på måndag så åkte vi in till stan för att handla presenter till mig, mina föräldrar tycker att det är så svårt att handla till oss nu när vi blivit äldre så vi brukar åka in tillsammans så får vi välja ut de vi vill ha så vi får det vi vill.
Sen tar hon hem det och slår in alla paket så får vi vänta tills den dagen kommer =)

Men idag gick vi i stan i flera timmar och jag hittade INGENTING!?!?!?!?!?!?! Jag måste ha blitt sjuk =)
Inte likt mig att inte komma hem med någonting alls. Skumt =)
Men men mamma gick in och beställde O.C boxarna till mig så nu är min höst räddad...... Nu kan det gärna regna och vara mörkt ett tag framöver så jag kan vara nergosad i soffan med massa tända ljus varje kväll =)

Snart ska jag fixa iordning mig för kvällen och å hem till mamma och pappa på middag med några vänner till mig, det ska bli riktigt mysigt. Sen kanske det blir lite fest någonstans. Det var längesedan jag var ute eller på fest.

Jag hittade ett recept i mammas kokbok idag som vi tänkte pröva, det såg verkligen så gott ut. Laxspett med citron och mozarella... Med ris och romsås och vitt vin till... Smaskens =)

Nej, nu ska jag fixa mig lite =)

Xoxoxo

Kommentarer
Postat av: Jennie

hej!

vill du ha en ny bloggdesign? jag tar 50 kr,då du får allt detta:



- fast bakgrundsbild

- header - två varianter att välja på

- ändringar av teckensitt och färg

- signatur i varje inlägg

- presentationstext i menyn

- ändringar i kommentatorsfältet



hör av dej för mer info :)

kram

2009-11-07 @ 17:26:24
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Sandra Törn

Gud vad gott det lät!

2009-11-08 @ 02:22:50
URL: http://sandratorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0