Undrar ibland var drömmarna kommer ifrån

Godmorgon alla glada.
Redan onsdag, tiden går så fort, hinner inte ens att tänka känns det som, men ju fortare veckorna går detsu snabbare blir det jul =)
Jag längtar faktiskt till första advent, tycker det är så mysigt, baka pepparkakor, lussebullar, gå och se på julskyltningen mm. Men snart är vi där.

Inatt hade jag en jätterolig dröm, eller inte rolig rolig men jag vaknade och bara: Vad var det där? Haha =)

Jag drömde att jag och en kompis som heter Carolina och en annan tjejkompis som heter Fia skulle gifta oss, Carro med sin kille, fia med sin kille och jag med en kille jag dejtade förut, helt mysko. Vi var i en skola!?!? Där alla våra vänner och familj satt. Vi hade ett eget rum som vi satt och gjorde oss iordning. Jag hade en vin röd klänning!?! som jag inte alls var nöjd med, men då kom Fias pappa med en vit fin klänning till mig. Vi sminkade oss och sprang runt, jag var jätte rädd för att min kille hade glömt ringen hemma.
Killarna var fina i sina kostymer och helt lugna men vi tjejer sprang runt som galningar. Det var ganska mörkt inne i lokalerna så när vi skulle gå till gympasalen!?!?! där några av våra kompisar satt och fixade lite så upptäckte jag att Carro var gul i hela ansiktet, av en sådan där överstrykningspenna, jag började skratta och sen började jag att skratta för jag hade tydligen också det.

Inne i gympasalen hade de försäljning av julsaker och massa julpynt!?!?! (vad hade vi där att göra, vi skulle ju gifta oss!?!) Men där satt det iaf en massa kollegor till oss som hjälpte till att ta bort det gula, sen var vi fina igen. Men jag gick bara runt och tänkte på den förbaskade ringen, att den skulle vara ful, att han hade glömt den osv. Sen vaknade jag =)

Hahaha, ibland undrar jag verkligen vart drömmarna kommer ifrån, jag menar Fia har jag inte träffat på evigheter och Carro har jag inte heller sett på ett tag, och farmför allt har vi inte diskuterat bröllop med varandra =) Ja, men jag vaknade på ett bra huör iaf, det var en rolig dröm.



Hahahaha, jag är riktigt duktig på paint =) Ska iaf föreställa Carro mig och Fia =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0