Söndagen vankar mot sitt slut

Då var ännu en vecka slut.

Idag har jag städat och gjort det fint här hemma, efter det gick jag hem till mamma och drack kaffe och åt en nybakt bulle =) Smaskigt värre.
Mötte upp Sara för att inhandla lite middag. Vi gjorde egna köttbullar, så gott. Klarar faktiskt inte av färdiga, dom känns så läskiga att tugga i. Så jag har stått och rullat ett x antal köttbullar idag =) Har jag även till middag imorgon. Helt perfekt.

Kände mig lite halvtrött så kom hem från Sara ganska så tidigt. Så nu snurrar O.C säsong 3 i dvdn, ska snart fixa iordning mig för natten och krypa ner i sängen och titta lite på tv.

Haft en helt underbar helg. Lugn men ändå haft det så kul och trevlig.

Puss

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen

Hejsan! Jag och min kompis har gjort en dansvideo och skulle uppskatta ifall ni kunde ta er en titt :)

ifall ni tycker om den kan ni gärna länka den!



ha en fortsatt trevlig kväll :)

2009-11-15 @ 23:47:28
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0