Sista kvällen med Michan

Så, det blev en liten avskedsfest ändå =)
Jag har bjudit in ett par kompisar hem hit för att få en sista kväll med mina älskade vänner innan jag flyttar. Så jag har ett litet minne att bära med mig =)

Jag ska bjuda på lite välkomsdrinkar och en buffe, sen får vi se vart kvällen bär av. Bara jag har alla nära mig en sista gång, jag vet ju faktiskt inte när jag kommer hem nästa gång, det är ju så otroligt dyrt att åka så jag kommer inte kunna åka hem så fort det händer något kul här.

Så jag hoppas att detta blir en oförglömlig kväll =)



Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

God morgon! :D

allt bra idag?

2009-11-24 @ 11:23:23
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0