Sista dagen i underbara Malmö

Vart tog egentligen denna vecka vägen?
Helt otroligt, jag förstår inte hur det kan gå så fort.
Men ikväll är det dags att åka hem, och jag skulle verkligen göra llt för att slippa det, skulle göra allt för att få stanna kvar här.
Jag har verkligen haft en underbar och skön vecka. Men nu kallar verkligheten tillbaka, tråkigt nog, fast på ett sätt kanske tiden går lite fortare nu när man har fått vara ledig, en liten minisemester mår alla bra av.

Igår hade jag ännu en helt underbar dag, vaknade tidigt, drack morgonkaffet under täcket i soffan, vi tittade klart på filmen som vi somnade till i lördags =)
Sen åkte vi iväg och åt lunch, gick och fikade i gallerian sen blev det bio på kvällen, Trubbel i paradiset, den var bra med inte alls så rolig som jag trodde, klart man skrattade men det var inte så mycket mer.
Efter bion bar det av hem, köpte med oss massa godis och kröp ner i soffan och tittade på Djävulen bär Prada som gick på Tv. En riktigt mysig söndag med X, jag har verkligen vart så glad idag.

Sen blev det sängen, sista natten..... Vet inte när jag kan åka tillbaka igen, det är inte så att det är så superbilligt, men jag skulle verkligen vilja åka varje helg.

Kände denna känsla sist jag åkte hem också, då skrev jag ett inlägg att jag verkligen inte ville åka, nu har jag den känslan igen. Usch, om 12 timmar sitter jag på tåget mot Storstaden.









*fniss*


Kommentarer
Postat av: Enna

Malmö är bäst;) Den filmen tänkte jag se ikväll hemma:) Har du sett den? Är den bra ?

2009-11-16 @ 09:37:25
URL: http://ennizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0