Så trött, så trött, såååå trött

Guuud vad jag är trött, helt slut, men så har jag bara sovit i ca två timmar inatt.
Men inatt blir det förhoppningvis lite mer .

Jobbet har gått bra idag, fast jag har vart helt slut, men bara an har något att göra så känner man inte av det på samma sätt.
Direkt efter jobbet så åkte jag i väg och hämtade mina barn som jag passar ibland på dagis och skola. Så nu har vi precis ätid nygräddade pannkakor =)
Barnen vill alltid att jag ska göra mina pannkakor när jag passar dom, det är riktigt mysigt. Så nu sitter de i soffan och tittar på bollibompa, sen är det dags för bad och saga innan läggdags. Undrar vem som kommer att somna först =)

Förhoppningsvis hinner jag till vattengympan ikväll, annars ska jag ta mig en långpromenad i morgonbitti tänkte jag, måste verkligen ta att komma igång nu, jag känner det.

Hoppas att ni allla har haft en bra dag...

Puss från trötter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0