Oki att jag inte vill hem, men att sitta fast

på tåget hade jag inte riktigt räknat med..... Hann åka ett par hundra meter innan tåget gick sönder =( Nu har vi stått stilla jättelänge, och nu har de ropat ut att vi måste vända tillbaka till Malmö Central. Oki att jag inte vill åka hem, men inte vill jag sitta fast på ett tåg halva natten, nu är det en timme sedan vi började åka så över en timme sena kommer vi att bli, lahom kul när man ska upp tidigt och jobba imorgon. SUCK!
Så säger de aldrig något, ingen vet något, man vill ju gärna veta om man kommer komma hem detta dygn. Bara att det är något tekniskt fel. Jag orkar verkligen inte det här. Nu när jag väl är på väg hem så vill jag bara hem, hem, hem. Inte sitta här och glo.
Jag blir så trött.

Måste ringa pappa och kolla om han kan hämta mig, han jobbar till tre inatt så han brukar alltid ställa upp. Jag kommer vara helt död imorgon, men jag hoppas att jag somnar så resan går fortare nu när vi blir så fruktansvärt mycket sena.

Nu är vi över en timma sena och vi står kvar i Malmö....

Snyft ;(

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0