Lunch med lillebror

Efter att jag hade vart och solat bjöd jag min lillebror på lunch här hemma. Min älskade carbonara. Han behövde det, han har inte haft det så lätt just mu min lilla älskling, till efterrätt fick han fanta och en kanelbulle och jag tog en kaffe och ett wienerbröd =) Man måste lyxa till det lite ibland. Nu ska vi båda snart gå och jobba och båda har ångest, haha, fast jag ska bara hämta barnen på dagis och sedan hem och laga middag till dom, sen blir det skola för min del.
Efter skolan som slutar kl 20 ska jag åka hem och plugga, ovanligt va, ska lämna in ett arbete om brandsäkerhet imorgon och så ska jag presentera vad jag ska prata om på mitt arbete. jag har valt att prata om stress och alkohol. Känns som att det är så himla vanligt just nu, så jag bestämde mig för att skriva om det.
Nu ska jag upp till mina föräldrar och lämna tvätt, får aldrig någon tvättid i detta hus och jag vill ha mina rena fina kläder när jag åker på fredag =)
Puss på er sålänge.

Kommentarer
Postat av: pelle

Jävlar vad schysst du var mot brodern din då ;)

2009-11-25 @ 17:05:47
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0