Loooong day

Äntligen hemma. Har vart borta sedan klockan 8 imorse, så skönt att äntligen få vara hemma.
Jobbat, sen hann jag med att shoppa lite, det var ett bra tag sedan =) Sen har jag suttit barnvakt. Barnen har vart små änglar idag och jag bjöd på kanelbullar för att jag fyllde år igår, dom blev så glada så.

Jag tänkte att jag skulle sätta mig och plugga lite, men jag är så trött så det verkar som om att det blir att krypa ner i sängen istället, så får jag ta att stiga upp extra tidigt imorgon istället. Jag brukar inte ha så svårt att gå upp på morgonen så det är skönt faktiskt.

Imorgon blir det plugg och barnvakt, sedan skola på kvällen. Funderar på att åka och sola lite också, börjar bli blek igen, så lite färg blir man alltid glad av =)

Ja, annars har det inte hänt så mycket roligt idag, en vanlig tisdag helt enkelt =)

Men saknat min babe som bara den.... Hoppas vekligen att vi ses snart igen ♥

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0