Hoppas att lördagen blir bättre

Godmorgon alla söta.

Igår var jag så otroligt trött, mådde lite illa, och när jag satt och gjorde nationella provet så kände jag mig alldeles kallsvettig och yr, trodde att det var för jag hade sovit så lite, mådde lite dåligt men gick ändå på den andra lektionen.

Kom hem vid kvart över ett, vi fick gå när vi ville för vi ska göra ett inlämningsarbete och jag har allt på datan hemma.

Kom hem och tänkte att jag skulle vila lite, med tanke på nattens lilla sömn, men så började jag må så illa, så jag låg precis hela kvällen. Antingen var jag bara så otroligt trött och hade ätit dåligt eller så hade jag fått i mig något olämpligt.

Men men, idag känns det lite bättre iaf, så jag hoppas att jag kan göra någonting idag, måste plugga en hel del också. Usch, tycker verkligen inte om att må dåligt, särskilt inte när man bor ensam, man känner sig så liten och ensam och vill bara ha någon i närheten.

Hoppas att ni alal hade en roligare kväll än mig =)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

vad ska du göra idag ? :)

själv ska jag bara vara hemma och ta det lungt :)

2009-11-21 @ 10:02:10
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0