Haft en underbar dag <3

Åååh snart är denna härliga dag över. Jag är verkligen så trött, men jag har haft det supertrevligt ♥

Känns bara lite tråkigt att komma hem till en tom lägenhet och avsluta sin födelsedag helt ensam =(

Efter jobbet åkte jag hem och tog ett bad och läste min bok jag fick av Sara, inte vilken bok somhelst utan första boken i True Blood serien =) Måste ju ha något av serien nu när den inte går på tv =)

Sedan kom Sara över och vi åt lite middag och drack lite vin innan vi gick hem till mina föräldrar på födelsedagsfika.
Mamma hade gjort en supergod blåbärstårta (tycker egentligen inte om tårta, men mammas går bara inte att inte tycka om)
Vi satt och pratade en massa och jag ficka massor av fina presenter, varav ett par jättefina stövlar från Esprit men de var tyvärr förstora så dom måste jag åka in och byta. fick även en skrivare som jag önskat mig så länge, måste verkligen ha en nu när jag ska fortsätta plugga, sen var det lite småsaker så som presentkort, vin, vantar, väska mm....

En helt perfekt dag helt enkelt.

Nu blir det att ta av sig sminket och krypa ner i sängen.... Är totalt slut i skallen och imorgon vankas det både jobb och barnvakt (men ska hinna in och köpa något för mitt presentkort =) Måste ha tjocktröjor)

Hoppas att ni alla haft en bra star på veckan.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0