Det var la trevligt

Lördagen hos Sara i går var toppen. Jag gick dit och då stod tårtan och kaffet på bordet, dock äter jag inte tårta men kaffe drack jag =)
Vi satt och snackade en massa, fick se lite kort på Nadjas underbara lilla son.
Sen tyckte vi allt att det var dags att dricka lite vin, så så blev den. Till middag bliev det hemkörning, ganska så skönt ibland, och igår var vädret inget vidare så det var skönt att slippa gå ut.

Vi såg filmen Ugly Truth, den var faktiskt väldigt bra och jag tycker verkligen om Gerad Butler. Efter filmen blev det lite mer vin och en massa prat. Vi satt framför You Tube och tittade på roliga klipp, ett dag trodde jag att vi skulle falla ihop. Vi skrattade så mycket.

Senare på kvällen kom Carro, Emma och Marko över så blev det lite mer prat. En jätte trevlig kväll helt enkelt.

Idag vet jag inte riktigt vad de blir, så tråkigt väder, regn, grått och mörkt, och jag saknar min babe mer en någonsin just nu.
Vill bara krypa upp i hans varma famn och känna hans närhet. Inget riktigt söndagsmys utan honom.
Det börjar bara bli mer och mer jobbigt och jag saknar honom mer och mer för varje dag som går, och det jobbigaste är att jag inte vet när jag får träffa honom igen.
Hade jag haft bil och körkort hade jag satt mig i bilen nu på en gång och åkt dit. Jag hade verkligen det. Bara för att få ge honom en puss och en kram och sedan åkt hem.
Usch vad detta är jobbigt. Att ha någon man tycker om 62 mil ifrån sig........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0