Det man inte har i huvudet får man ha i fötterna

Godmorgon alla söta därute.

Idag har jag egentligen sovmorgon. Så jag tänkte att då är det lika bra att gå upp tidigt och tvätta. Så jag ställde klockan, gick upp och satte på kaffe och sorterade tvätten, gick ner i tvättstugan och upptäckte att jag hade den på lördag!?!?!?!
Kan man bli mer irriterad?
Oki att jag alltid vaknar tidigt och så, men hade kunnat ligga kvar i sängen och bara varit, druckit kaffe och läst lite. Men men, nu är jag uppe och det känns lite onödigt att gå och lägga sig igen, så det är bara att lägga tillbaka allt i tvättskåpet igen.
Tänkte att jag skulle försöka fixa lite med flytten, kolla lastbilar, släp och sådant. Tiden går ju så fort nu och det är ju bara lite mer än en månad kvar.

Lika bra att ha allt fixat och klart. Så är det bara att dra sen =)

Ja, jaha, ska väl googla runt lite då och dricka lite mer kaffe =) Jag är ju redan uppe som sagt =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0