Vårruset

Igår hade jag en jätte mysig kväll på stan med Sara. Vi strosade runt i affärer, åt middag och sedan gick vi på bio och såg Wolverine, en mycket mycket bra film. Hände saker hela tiden.

Ikväll är det dags för vårruset =) Vädret ser ju bra ut hittills iallafall, så man kan ju hoppas att det håller i sig. Vi är ett helt gäng från jobbet som ska gå, sen efter ska vi ha picnick. Ska bli riktigt mysigt.

Imorgon ska jag testa på yoga på Sats, ska bli riktigt kul, har alltid velat testa, så ringde de upp mig för en gratis träning, så varför inte passa på?

men mest av allt längtar jag till imorgon kväll, då kommer M hem till mig, vi ska äta middag och bara mysa mysa mysa =)
Dricka lite vin och bara ha det bra, och det bästa av allt, ledig på fredag så ingen klocka som väcker oss kl 05.30, utan bara få ligga kvar i sängen, äta en god frukost framför tv:n. Underbart!
Längtar ihjäl mig. M är så himla underbar och han gör mig så glad och framförallt får han mig att må sååå otroligt bra.

Massa pussar till min M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0