Lidingös renaste hem

Så, då var jag äntligen klar med städningen. Fast inte för att det gjorde så mycket att man städat hela förmiddagen eftersom regnet fortfarande öser ner för ovanlighetens skull.
Jag har dammsugit hela lägenheten, torkat alla golv osv.

Sedan fick jag ett ryck att städa i garderoben. Jag rensade och vek om alla kläder. Man ska ju inte klaga att man inte har något att sätta på sig i alla fall =)

Det blev 2 fulla påsar till Röda Korset också =) Känner mig alltid så bra när man kan hjälpa andra. Så nu får det lite kläder.

Nu blir det lite lunch. Sedan ett långt härligt bad innan jag ska klä på mig och sminka mig inför kvällens bravader.

See you.

Vad hände nu då? Allt blev kursivt och det går inte att ändra tillbaka.... Suck. Jaja, då får det väl vara så nu då =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0