Te, pepparkakor och plugg

Nu har jag kommit hem, eller jag har vart hemma ett tag, sitter och pluggar lite med te och pepparkakor, och självklart tända ljus, de har verkligen blivit favoriterna i höstmörkret.
Helst av allt hade jag gärna gått och lagt mig men jag måste plugga lite till känner jag. Vet inte riktigt hur engelska provet gick, men jag svarade iaf på det mesta och det är ju alltid något.

Mötte upp Sara idag, vi fick runt lite i Fältöversten sedan gick vi och åt, var roligt att få träffa henne, det var så längesedan.

Resten av veckan blir det skola och plugg. Men nu är det bara ca 2.5 vecka kvar i skolan sen är det skut på detta.
Oki, jag ska plugga i vår också men då har jag själv valt vilka ämnen och då blir det så mycket roligare.

Så, nu blir det djupdykning i böckerna en stund till innan sängen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0