Mitt 2009

Då gör jag väl som de flesta andra bloggar då och kopierar en lista för 2009 =) Kanske kan vara lite roligt.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, jag gick till min chef och bad om att få tjänstledigt och började plugga, fick mersmak och ska fortsätta plugga till våren, det var lite läskigt men sen var det bara galet roligt.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hmmm, öhhhh, va?
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jaaaaaa! Min älskade Nadja blev mamma till världens sötaste lille Fred..... Sen en annan bekant som blev mamma.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, det hade jag nog inte klarat av.... Usch.
5. Vilka länder besökte du? Finland =) Haha, faktiskt blev det inga andra länder, eller räknas Malmö???
6. Är det något du saknat 2009 som du vill ha 2010? Flera utlandsresor!
7. Vilket datum från 2009 kommer du att minnas? Det hände många speciella saker och kommer inte ihåg alla datum, men ett är npg när min pojkvän skickade en relationsförfrågan på FB. Töntigt, ja, kanske, men trodde inte det om honom så jag blev överlycklig =)
8. Vad var din första framgång 2009? Kanske att jag började plugga, tog mer tjänstledigt och flyttar ner till Skåne.
9. Största misstaget? Tror inte jag har gjort något jag ångar.
10. Har du vart sjuk eller skadat dig? Peppar, peppar, men nej, haft en förskylning nu under julen bara.
11. Bästa köpet? Haha, det var nog pappas julklapp, han blev sååååååå otroligt glad =)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Måste nog ha vart mina resor ner till älsklingen i Malmö =)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Hela sommaren var underbar, att jag träffade min babe, min flytt till Skåne och att Nadja blev mamma =)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Oj, många, men Surfin Bird (jag och Sara när vi dansar till wii), de flesta av Beyonce´s låtar.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Mycket, mycket gladare =)
16. Vad önskade du att du gjort mer? Rest och utforskat lite mer.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Jag önskar att jag kunde ha sagt nej lite oftare.
18. Hur tillbringar du julen? Med familj och släkt, sedan med mina älskade vänner.
19. Blev du kär i år? Blink, blink!
20. Favorit program på tv? True Blood, The Vampire Diaries, Glee.
21. Bästa boken du läste i år? Hmmm, The Host, Twilight och True Blood.
22. Största musikaliska upptäckten? Hmmmmm??? Vet faktiskt inte.
23. Något du önskade dig och fick när du fylle år? Ja, fick precis det jag ville ha.
24. Något du önskade dig och inte fick? Min älskling när jag ville ha honom här, men med 63 mil ifrån så.
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Hade middag med familj och vänner.
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Alting kan väl bli bättre och bättre.
27. Hur skulle du beskriva din stil 2009? Hmmm? Enkel och trendig.
28. Vad fick dig att må bra? Att sluta jobba och börja plugga, resorna ner till Malmö, alla mina vänner och min helt underbara familj. Alla roliga fester mm.
29. Vilken kändis var du mest sugen på? Oj oj oj, hahaha, det var nog en hel del. Men Ryan Reynolds kommer alltid att vara mig varm om hjärtat ♥
30. Vem saknade du? Min morfar och farmor som är änglar uppe i himlen ♥
31. De bästa nya människorna du träffade? Många, men några ska jag väl lägga ut =) Emelie, min älskling, Emma------> kika in hennes blogg pemjonsson och många andra.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Cute blogg

vad har du för dig?

2009-12-29 @ 09:33:53
URL: http://sweetcessi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)



http://housebunny.blogg.se

2009-12-29 @ 12:26:54
Postat av: Sebbe

hej =) , jag vill ha med dig i min veckans blogg tävling om du vill delta =)

kramar!

2009-12-29 @ 13:27:32
URL: http://lookstylish.blogg.se/
Postat av: Alina

godmorgon! eller god eftermiddag (hehe vakna nu) hoppas du får en bra dag:)

2009-12-29 @ 14:44:18
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)



Jag passar på att önska dig ett riktigt gott nytt år:D





http://housebunny.blogg.se

2009-12-30 @ 19:03:23
Postat av: natta

sån där lista vara kul att skriva..

2009-12-30 @ 19:42:26
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0