Kylan kommer allt närmre

Godmorgon alla glada.

Inatt sov jag hos en kompis, och eftersom denne skulle upp tidigt och jobba så var detr bara att gå upp tidigt och åka hem, men gissa om det var kallt. Nu känner man verkligen att sommaren är över och att kylan och mörkret börjar närma sig.
Jag ska inte säga att jag avskyr det så jätte mycket, jag kan tycka att det är väldigt mysigt med hösten. Få komma hem efter jobbet/skolan, ta ett bad, tända massa ljus och bara mysa i soffan. På sommrarna händer inte det speciellt ofta. Så ibland kan jag längta lite till det.

Sen tycker jag att höstmodet är väldigt snyggt. Ett par snygga stövlar, jeans och en snygg kofta, sedan älskar jag mössor och halsdukar i alla dess färger och former. Helt underbart.

Nej nu blir det att krypa ner i soffan en stund, kolla avsnittet an True Blood innan det är dags att röra sig möt skolan.

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0