Vakna upp till solsken




Underbart.

Vaknade av solen som sken in genom gardinerna. Så underbart att vakna till sol och fågelkvitter. Då är det verkligen vår. Hoppas verkligen att det håller i sig nu, Trött på kyla.
Men enligt nyheterna så ska det bli super varmt hela helgen, då blir det grillning och vin kan jag säga. Åh  vad jag längtat till denna årstid.

Jag älskar verkligen våren och sommaren, man blir som en annan människa, glad, pigg och man känner sig så mycker fräschare. Slippa alla tjocktröjer, dunjackor och stövlar, in med allt sådant i garderoben och fram med klänningarna och sommarskorna.

Är hemma från jobbet idag också, känner mig inte riktigt på topp, börjar undra om det är pollen som börjar spöka, samma visa varje år när våren kommer, bara att gå till läkaren och bunkra upp med medicin så brukar det alltid bli bättre.

Nu är det bara en dag kvar tills jag ska åka till Strängnäs. Det ska bli så kul, hoppas allt går bra och att allt känns bra när nu vi äntligen ska träffas. Börjar bli lite smått nervös, men det ska nog gå bra.
Hmmm; undrar vad jag ska packa? Har alltid den förmågan att packa för 2 veckor fast man bara ska vara borta en helg, men det blir alltid lite extra då man inte vet vad man ska göra, måste ju ha ombyte om man ska ut, eller bara gå på restaurang, eller bara vara hemma. Jaja, har hela dagen på mig att tänka ut något bra och fint.

Nu ska jag fortsätta kolla på Laguna Beach, The Hills säsong 2 tittade jag klart på igår.

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0