GENI! Eller inte.

Haft en jätte mysig kväll hemma hos mamma. Åt av hennes underbart goda lasagne, Kan säga att det fanns inte en smula kvar när vi var klara, ingen baugette och ingen sallad. Allting låg i våra hungriga magar. Mmmmmmmums =)

Sen såg vi något jätte roligt program på TV, någonting thailändskt Wipeout som var dubbat till engelska, men jag skrattade som få. Hahahahahaha, sååå kul. Fast det var kommentarerna som var roligast.
Sen spelade vi  GENI. Jag ville vara på lag men så körde vi enskilt. Kan jag säga annat än at jag kom sist
=( Buuuäää. Fast det var kul en då, brukar inte vara en dålig förlorare.

Jag och Sara bestämde oss för att spela spelet en gång i veckan med varandra, snacka smarta vi kommer bli =) Kommer snart vara lika smart som alla andra =)

Tack min underbara familj för en super trevlig kväll =)

Nu blir det en bok och natti natti

Pussiluss // M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0