Snart är det dags

för festen där alla ska bära mask och jag kommer att ha världens finsate klänning. Igår kväll satt jag hemma hos Jozefine och planerade inför festen, det slutatde med att vinet tog slut och att vi öppnade en flaska bubbel som skulle ha vart tills ikväll så nu ska jag åka och köpe en ny =)

Vi fixade alla frågor till tipspromenaden och idag ska vi fixa snittarna och dela in allla i lag. Detta kommer att bli en grym kväll. Jag längtar.

Men innan det roliga nu så ska jag först iväg och handla lite av det som fattades, sen ska jag sitta barnvakt en stund, sen bär det av till Jozefine och att fixa oss iordning.
Ibland kan jag känna att det bästa med kvällen är innan, när man är ett par tjejer, fixar sig tillsammans, tar ett glas vin och lyssnar på bra musik. Alla är på topp och det finns verkligen inga bekymmer.

Nu bär det av mot centrum.

Hej sålänge



Min nya underbara klänning från Elise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0