Plugg och omelett

Jag är sååååååååååå trött....
Hur kan man vara tröttare nu än när man jobbar? Har bara gått i skolan i två dagar. Kanske bara för att det är en stor omställning, nya kamrater, ny omgivning och allt sådant.
Sen är man inte speciellt van att sitta inne hela dagarna och bara mata in information.
det som är skönt med skolan igen är att tiderna är ganska fria. Man kan gå ut på en promenad innan man sätter sig ocg pluggar, man kan laga sin egna lunch osv.

Men det gäller verkligen att ha självdiciplin så att man inte sparar allt in till det sista. Man har ju för vana att göra det.

Men nu har jag gjort meg en omelett med feta och bacon. Så nu är det bara fram med matteboken innan kvällskursen börjar. Suck. Hade vart skönt att vila en halvtimme innan man gick.
Efter sista lektionen ska jag ut och gå med stavar med mamma och min lilla vovve. Hoppas att vädret håller i sig =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0