Mätt som en plätt

Oj oj oj. Nu tror jag att jag spricker snart. Har precis ätit världens godaste middag. Kött, kroketter, bea och min älskade fetaostsallad och självklart med vitlöksbaugette =)
Jag älskar verkligen att stå och laga mat, duka och fixa och dona. Tycker det är så mysigt, lite musik och ett glas vin till.
Sen servera en rykande god middag.

Det värsta är bara att jag blir så otroligt trött efteråt. Kanske för att man jobbat hela dagen och man äntligen sätter sig ner och varvar ner.

Nu funderar jag på att lägga mig i ett varmt bad och läsa nya numret av SOLO, en riktigt bra tidning som passar oavsett humör. Man får så mycket bra tips och ideer, en av få tidningar som jag läser från första sidn till den sista sidan =)
Efter badet blir det nog lite te och mys i soffan.

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0