Dokusåpa del 1

Jag och en person, vi kan kalla henne "Morsan" har funderat på att producera en dokusåpa. Det ska handla om lite allt möjligt om vad som händer här i Larsberg och på Lidingö, så har ni några tips på ett bra namn så tackar vi gärna och tar emot.

Jag tror att vi snart är uppe i en hel säsong faktiskt. Vill ni ha ett smakprov? Självklart ska ni få det. Det bästa av allt är att allt är taget direkt i verkligheten, allt är på riktigt. Solklart.

Det är en lördagsmorgon, "Morsan" ringer mig och frågar om vi ska köra lire balkonghäng, självklart svarar jag. Vi möts upp utanför systemet, handlar åker hem och fixar oss. För att korta ner berättelsen här så hoppar jag lite, ni kommer få se allt på tv sen ialla fall.
Vi åker in till stan med "Christoffer" och "Martin". Vi går runt lite och tittar, det är galet mycket folk istan just denna lördag för det är mycket på gång. Jag och "Morsan" går oss sätter oss på en restaurang och tar några öl, skrattar, och fjantar oss som vanligt =)

Men som sagt, vi väntar på en kompis som ska komma, Johanna. Hon kommer och joinar oss ett tag.
"Morsan" och jag ska möta upp ett par kompisar, "Sara", "Anton" och några andra, men det blir liksom inte av eftersom det som vanligt hade blivit tjafs. "Morsan"  får ett samtal som inte är så roligt och försöker därför ringa upp personen i fråga men denne svarar inte, hon ringer dennes kille som inte heller svarar, därför ringer hon personen ifrågas bror, sen får hon skit för det, att hon ringde bror "Didrik". Pus att hon får ett sms där det står att hon går runt och snackar massa skit.
Sen forstätter det hela, vi går ut och dricker lite mera och en kompis till "Morsan" kommer föbi och stöttar "Maria".

Efter mycket om och men så får vi reda på att bovarna i dramat inte är bovarna i dramat. Hahaha, Jaja, allt är en jävla soppa, men inte nog med detta. "Morsan" har även dumpat sin kille via sms, en pojkvän hon själv inte visste att hon hade.
Detta är lite svårt att få ner på text, men jag kan lova er, detta är bara en början. Har ni sett ett avsnitt kommer ni inte kunna hålla er till det nästa =)

Jag kommer uppdatera detta kan jag tala om, har precis suttit här med en kompis och pratat lite. Oj oj oj. Drama drama drama =)

FOTNOT: Personerna i texten heter i verkligheten någonting annat.

Kommentarer
Postat av: Morsan

jag dööööör

2009-08-20 @ 20:50:31
Postat av: Michan

Hahahahaha =) Dagens sanning =)

2009-08-24 @ 13:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0