Brrrrr... It´s so cold in here

God morgon sunshines.

Fy bubblan vad kallt det är. Nu är hösten verkligen här, inte mer än 5 grader ute. Ville verkligen inte gå ur sängen idag, men jag kände kaffe doften och då blev det lite lättare.

Ska dricka lite kaffe och surfa runt lite, sen bär det av till gymmet för lite morgonträning. Riktigt riktigt skönt. Jag kände mig så pigg och glad hela dagen igår efter att jag hade tränat. Härligt att man känner skillnad nästan på en gång, då kan det bara bli bättre.

Efter träningen bär det av till jobbet för ett 9 timmarspass, mindre roligt, men jobbar man med bra människor blir allt lite roligare =)

Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0