Och michan hon är tlööööööött

God morgon på er.

Sitter med en STOR kopp kaffe och försöker vakna till. Känns som att jag inte sovit någonting i natt. Kom hem från jobbet strax efter elva, somnade inte förens efter halv ett och upp igen för att...... jobba. 11-21 idag. Hua.

Men ledig på onsdag så det är iaf något =)

Då står packning på schemat, vi har vart och köpt flyttkartonger så att vi kan börja i tid. Flyttar sista helgen i oktober och dagarna går så fort, eftersom killen bara är ledig på helgerna och jag jobbar så oregelbundna tider så är det lika bra att sätta igång så man inte står där 2 dagar innan.

Åhh, jag längtar så att jag spricker. Tänker bara på söndagskvällen, när det mesta är på plats, då ska vi köpa pizza till alla som hjälpt till, bara få sätta sig i soffan och njuta av vår helt sprillans nya lägenhet tillsammans, mys!

Nu ska jag svara på lite kommentarer.

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Sassa

Tjabba, hur är det? Fin blogg!

2010-10-04 @ 07:57:12
URL: http://sassanoren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det fick jag! Dd?:)

2010-10-04 @ 08:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0