Michan svarar

Pauline frågar: Favorit Marabou choklad?
Jag älskar choklad i alla former, men väljer Polka, Daim och Apelsin. Eller jag tar nog alla förutom Frukt och Mandel =)


Sara frågar: Varför började du blogga?
Jag vet inte egentligen, det började väl med att jag läste några bloggar, startade en och skrev lite då och då, nu kan jag inte leva utan den och har precis kommit på att jag kan blogga från mobilen =)



Emma frågar:
favoritresa och varför?

Dock har jag bara vart på Malta, vilket jag starkt rekomendera, försöker spara ihop så att jag och Sara kan ta oss till LA och besöka vår vän Alex som är där och pluggar!



Vad vill du jobba med i framtiden?
Jag vill jobba inom hotelbranschen och har nu börjat plugga lite smått.



Kaffe eller té?
Kaffe, kaffe kaffe, men te kan vara mysigt en kall kväll framför tvn



Mobil eller dator?
Kan inte leva utan någotdera, tragiskt va?



Någon frågar: Ålder? Bor? Har du några fobier?
Jag är 23 år ung, nää, 25, oki 27 år, fyller 28 om 3 veckor. Jag bor i Malmö med min pojkvän, men har bara bott i Skåne i 10 månader, är ursprungligen från Sthlm/Lidingö.
Jag HATAR spindlar och småkryp, har fobi för konstiga lukter. Och jag avskyr fötter.


Bitterfittan frågar: Favoritblogg? Favoritfilm? Favoritkarl?
Jag läser de flesta bloggar, har ingen sådan där WOW, eller jo, frokenbitterfitta såklart;) Jag är såld på Mama Mia filmen, den får mig att må så bra. Utan tvekan Ryan Reynholds.



Kajsa frågar: Vad är godast, våfflor eller pannakor?
Mammas och pappas pannkakor!


Sandra frågar: Vad är det bästa med att ha Victor som lillebror? :)
Har du några planer på att flytta hem igen?
Vad har du för intressen?

Vad gör dig riktigt glad?
Det bästa med att ha Victor som lillebror är att vi kan prata om ALLT!, Vi kan gråta, skrika, prata. Vi lyssnar på varandra och sen har vi sååå kul tillsammans. Elfgrens Siblings foävva! =)

Mitt hjärta tillhör Lidingö och jag längtar hem varje dag, men jag älskar Malmö, har fått nya vänner mm. Jag är klart kluven ibland.

Jag har precis skaffat ett gymkort så har börjat träna, annars är det shopping, fika, inredning. Jag är glad för allt =)

Jag blir glad när folk berömmer en, när jag är med mina nära och kära.


Lina frågar: Vad jobbar du med?

Då jag har pluggat en tid och sökt 100 jobb i Malmö så har jag nu fastnat på Donken, inget drömjobb för 5 öre, men det ger mig pengar och något att göra innan jag tar över Hilton Hotell =)


Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Härligt med höga ambitioner i livet, som att ta över hotel hilton ;)



Allt bra med dig annars då? :)

2010-10-15 @ 17:40:43
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: lovisa

ÅH längesen jag åt marabou apelsin, sjukt god ären!

2010-10-15 @ 17:50:44
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Umbrellalala

Marabou non-stop ska det vara. <3 Så jälla god! :D

2010-10-15 @ 18:22:30
URL: http://umbrellalala.blogg.se/
Postat av: XOXO, LANAH

Åh så gott med Marabou! :D

2010-10-15 @ 19:00:20
URL: http://lanahs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är gott med choklad. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-16 @ 16:04:02
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Selina

Hahaha inget drömjobb nej men det är iallafall ett jobb O det är mer än vad många andra har!

Säg till när du tar över Hilton ;-}



//Love Selina

2010-10-17 @ 21:04:07
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0