härliga söndag

Söndag = mysdag, men jag ska iväg och jobba kl 16.00, men det ska bli ganska kul ändå. Jobbar bara till 22. Så jag har ett par timmar här hemma.
Kvällen igår var super rolig, kul att få komma ut och träffa lite folk, har inte gjort det innan efter som jag inte känt någon.
Vi spelade musikspel, sjöng karoke, åt buffé och dansade. Min underbara babe kom och hämtade mig vid hal två =) Så snäll han är. Idag mår han lite dåligt och han var nykter och jag mår hur bra som helst =)

Ska snart hoppa i badet, eller jag går nog i så jag inte halkar.

Ha en skön söndag alla fina.

Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: Josephine Brodén, BLOGGDESIGNER ♥

Nu har jag börjat göra designer igen. Kika gärna in på min blogg & titta i arkivet "Mina designer", då kanske ni vill ha en. Puss!



/ http://josephinebroden.se/

2010-10-03 @ 11:42:55
URL: http://josephinebroden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0