3.5 timmar - lagom en fredag

God morgon alla snyggingar där ute.

It´s friday!!!! Och jag är ledig hela helgen. Helt underbart. Minns inte sist jag var det. Jo  när jag besökte Sthlm men då tog jag semester så jag skulle ha jobbat.

Imorgon har vi tvättstugan kl 7, ingen sovmorgon för att man är ledig, men man är i allafall hemma. Killen ska iväg till sina föräldrar och hjälpa till att sätta in en ny ytterdörr, så det blir säkerligen middag där.

Söndagen kommer gå åt att packa, packa, packa. Känner en sådan enorm stress. Känns som att vi inte kommer hinna.. Man har ju så mycket skit i hemmet. Men det är blunda och kasta som gäller, man kan inte spara på allt.

Längtar så att jag spricker. Och ni kommer få en massa fina bilder på den nya lägenheten sen. Vill ni ha ett smakprov till? Har ju visat köket.


Sovrummet, sedan ser man hallen och in i vardagsrummet.

Älskar att garderoben är inbyggd med skjutdörrar




Så här kommer det se ut när allt är klart. Trädgårdar, grillar, fruktträd, bänkar mm. Tror ni jag längtar. Bilden är lånad från google.
Bara tanken på att ingen har bott där tidigare är helt lovley. Nytt och fräscht.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0