Tisdag

God morgon på er.

Då var det tisdag och jag ska snart sätta mig och skriva klart mitt skolarbete på datorn. Igår var en givande dag men jag tror inte att det är ett jobb för mig, hade nog missuppfattat det hela lite, men men så kan det vara ibland.

När jag kom hem hade min underbara älskling lagat middag och hällt upp varstitt glas vin, så det var bara att sätta sig och äta direkt. Kände mig gabska slut och var hlt röd och uppsvällt i ansiktet, vet inte varför, kan vara för att jag var ute i solen, men så mycket var jag inte ute och det kändes inte så varmt, men det kanske inte krävs så mkt nu för att solen ska ta.

Idag blir det plugg hela dagen och förhoppningsvis ska jag åka och hämta min älskade dator. Men har ju glömt laddaren i Hässleholm, så få se hur jag gör med det.

Hoppas att ni alla får en toppen tisdag.

XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0