Söndagsmorgon

God morgon alla söta.

Då var det söndag igen. Men denna vecka jibbar Boo bara 2,5 dag, mycket skönt, så det blir en långhelg att se fram emot. Mysigt.

Igår vad Boo, jag och hans familj ute på restaurang, hans mormor fyllde 80 år, det var mycket trevligt och jättegott, jag tog en oxfile, mums. Sen efter det åkte vi hem till hans färöldrar och fikade och åt tårta, fick en allergichock vad något, men som tur var hade hans pappa tabletter så det gick över fort.

Efter vi ätit oss mätte och belåtna så åkte vi hem, av med jeansen och stövlarna och på med mjukisarna. Vi tig fram lite ostar och drack lite din och tittade på tv, en riktigt mysig lördag.

Idag ska jag plugga det mesta av dagen. Men det gör inte så mkt, för det är jättetråkigt väder och jag tror att Boo skulle iväg och träffa någon kompis så egentligen så är det perfekt, får man mer gjort =)

Hoppas att ni alla haft en tpooen helg so far.

Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0