Snart slut på helgen

Hej och hå. Lite dålig uppdatering i helgen kanske, men så blir det när man inte har någon egen dator, ganska så surt.

Men men, imorgon börjar Boo att jobba igen och då är datorn min =)

Har ni haft en härlig helg alla söta? Min har vart toppen, men har känt mig väldigt trött. Vaknade och gick upp 4.45 igår och det sitter i.

På valborg var vi bara hemma och tog det lite lugnt och drack lite vin. Gick en sväng och såg på brasan, inte så mycket mer, väldans skönt.

Igår åkte vi iväg och handlade lite, fikade hos Boo´s föräldrar och åkte hem och åt en smarrig middag och tittade på film och drack lite vin, igen =) Är det helg och vår så blir det lätt så =)

Iveckan blir det en massa plugg, har 2 inlämningar på fredag plus att jag ska ha betygsamtal på en kurs som är avslutad, läskigt.

Ikväll ska vi kolla på Humorgalan och bara ta det lugnt.

Hoppas att ni haft en toppen helg.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0