Siba, siba, siba

Som sagt så har jag ju haft en massa problem med min kära dator så vi lämnade in den på Siba när jag var i Stockholm, den är köpt där fast på Computer City och då berättade vi att jag bodde nere i Skåne och att Computer City inte finns här, så han sa så snällt att vi kunde gå till Siba och lämna in den så för de är dotterbolag och så kan de skicka ner den till Siba i Malmö. Perfekt tyckte vi, så vi gick dit, han lämnade in den och sa att när jag får ett sms om att den är klar så kan jag bara ringa butiken i Stokcholm så skickar vi den. Toppen.

Tyvärr hittade de inget fel som jag skrivit om tidigare och vi fick betala 900 trots försäkring, och jag vet ju att det är nåt fel på den, man lämnar väl inte in en hel dator?

Men iaf så gick mamma till butiken och sa att det var konstigt att de inte hittade nåt fel och han sa att han inget kunde göra, och det förstår vi ju, så mamma skulle ringa till verkstaden, men men, hon betalade 900 kr och bad de skicka ner den. Vad får hon för svar?

Nej, det kan vi inte göra, sånt gör vi inte.

Trodde jag skulle dö, när mamma ringde från butiken och sa det Vi  hade ju blivit lovade, och alla säger olika, men efter mycket om och men så gick han med på det, han trodde inte att vi ljög för honom, och varför skulle vi det.

Så idag ska jag hämtau t min älskade dator, och är det det minsta fel på den så vet jag inte vad jag gör.

Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Jag får lämna in min 2 dagar gamla dator (!) i morgon på service. Så skoj...



Ska lotta ut "bloggsvar" senare idag om du vill vara med. Blir även New York-shopping och galenskap ♥ ♥ ♥

2010-05-06 @ 10:53:18
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0