Provjobba idag

God morgon alla fina.

Idag är det dags att åka och provjobba, känns väldigt spännande och lite nervöst, men samtidigt kul, känns skönt att få komma ut och träffa folk, klä upp sig lite och göra sig fin. Pluggar man på distans så blir det inte direkt så att man ficar sig iordning på morgonen och så för att sedan sätta sig i vardagsrummet eller i köket för att plugga, man bor liksom i sin mjukisdress =) Vilket känns lite tråkigt, mest tråkigt för min pojkvän som inte får se mig i annat =) Men nu ska det bli ändring på det, kanske dagarna känns lite roligare =)

Hoppas det går bra idag, jag ska göra mitt bästa och fråga det jag vill veta. Ska vara där kl 11 så jag hinner tänka igenom en del, funderar på att skriva upp lite frågor i kalendern, det kan man väl? Jag har en förmåga att glömma snabbt.

Men som sagt, ska bli skönt och roligt att träffa folk, och när jag var på intervjun var det så snälla och trevliga så bara det kändes toppen.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och läsa lite sen dka jag fixa mig iordning.

Ha en bra dag alla söta.

Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0