Monday

God morgon.

Hoppas att ni alla har haft en mysig helg, det har jag iag. I fredags blev det bullbak och smörgåstårtebak, sen blev det lite film och jag gick och lade mig ganska tidigt.

I lördags vaknade jag upp och mådde lite halvdåligt, vet inte vad det va, men det blev bättre. Vädret var lite sådär, men på eftermiddagen när folket kom hit så sprack det upp och blev så varmt att jag var tvungen att byta om till shorts, sen satt vi på balkongen nästan hela kvällen. Så varmt och mysigt.

Igår gjorde vi några ärenden på stan, vi skulle ha tagit Babes mammas cab och åkte runt lite bla till Österlen, men det var mulet och blåste så det var inge kul så det blev att åka hem. Babe lagade en jättegod pastarätt som vi åt på hans nya pastatallrikar som han fick.

En lugn och mysig helg helt enkelt.

Vecka består av  plugg. Imorgon ska vi ut och äta, sen bär det av hem till Hässleholm, sen kommer det gå nästan en månad innan jag ser honom igen, ska till Stockholm, sen när jag kommer hem därifrån så är vi ett par tjejer som har hyrt hus i Jönköping över en helg. Mysigt värre.

Ha en toppendag alla söta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0