En blå strimma

God morgon.

Sovit gott? Det har jag, fast jag flög upp i sängen vid 4a tiden när tidingen kom, blir alltid lika rädd, förstår inte. Låter som de kastar ner tidningen.

Idag vaknade jag upp och ser en blå strimma på himlen, så hoppas verkligen att det blir fint väder idag, min älsking fyller år och då ska det vara fint väder =) HAde tänkt att vi skulle äta något gott ikväll och sedan åka iväg och äta glass någonstans, i helgen kommer han släkt hit, de skulle ha kommit i lördags men några skulle jobba. Sen spelar ju hans älskade Malmö FF idag men tor inte han vill sitta inne på O´Laerys och titta på de, men vem vet, är det jättetråkigt väder så kanske =)

För mig blir det en massa plugg idag, väntar på svar från hotellen jag mailade frågor till igår, så hoppas de svarar snart så att jag kan fortsätta, det är bara en del kvar på det arbetet.

Sen ska jag kolla igenom geografin också, ett nytt arbete väntas där.

Jag bara hoppas på att det blir sol så jag kan ta en filt och ge mig ut och plugga i gräset.

Hoppas att ni alla får en bra tisdag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0