Rosa smoothie is da ****

Nu har jg fixat lite och så, det vardagliga sysslorna om man säger. Bäddat mm.

Nu sitter jag här med min rosa smoothie, med smak av hallon, jordgubb och björnbär. Mums säger jag bara. Det tar verkligen flera timmar efter att jag har vaknat innan jag kan få i mig riktig mat, vet inte varför det är så, men men, tack gode gud för den som uppfann smoothie. Man blir iaf mätt för ett tag till man känner att man kan äta. Tror att jag kommer leva på denna dryck hela sommaren, iaf under dagarna, för på kvällarna ska här banne mig grillas. Åhhhhh vad jag älskar grillad mat, och man kan verkligen grilla allt, jaja kanske inte fiskbullar men ni förstår nog vad jag menar =)

Min babe har hittat något recept på grillad vattenmelon och en massa saker till, jag är väldigt skeptisk, men det ska bli spännande att pröva.

Vad tror ni om grillad vattenmelon? Kanske redan någon som har testat?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0