Rastlös

Kul att klockan preics passerat halv nio och jag är redan rastlös. Bra där!

Men men, ska väl försöka få denna dag att gå också. Så nu ska jag börja med min dagliga promenad, men tänkte gå en sträcka idag (för att få tiden att gå) sen hem och laga frukost, städa lite (egentligen finns det inget att städa, men är man pedant så är man), sen ska jag ta ett bad, fixa inpackning (världens lättaste, värm 2dl olivolja och låt sitta i håret i ca 20 min) Sen har nog tiden gått lite iaf, så då blir det lite plugg, måste kämpa mig igenom företagsekonomin, har ju som sagt provet nästa lördag.


Beach 2010, here I come, och jag kan gärna ta den svart/vita bikinin på köpet. Tackar tackar!


Kommentarer
Postat av: mathilda.

skitsnygga bikinis: >

2010-03-20 @ 19:54:44
URL: http://thejuicydetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback