Ny vecka

Då var det måndag och ny vecka igen, men en kort sådan =) För i helgen är det påsk, mysigt myisgt tycker jag. Idag ska jag fixa lite påskmys här hemma. Klippte ris i babes föräldrars trädgård igår så det ska jag sätta i vas och sätta i fjädrar, sen har vi köpt påskliljor med gula krukor och sen har vi lite annat finst som ska upp. Tycker det är mysigt, så känns det verkligen att det är vår ute. Som vi har väntat.

Men just nu är det ganska grått ute, men de sa på nyheterna att det skulle bli fint framår dagen så det är bara att hålla tummarna.
Annars idag blir det nog bara en massa plugg, ska ge mig ut på stan och hitta lite påskpresenter med det blir ng senare i veckan, jag måste verkligen plugga känner jag.

Hoppas att ni alla får en toppen dag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0